Алматы қаласы Білім басқармасының
"№83 гимназия"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау:
+7(727)234-10-22
eOtinish.kz
Версия для
слабовидящих
«Адал Ұрпақ» клубының наурыз айындағы жүрігізілген жұмыстарының есебі / Отчет о работе клуба «Адал Ұрпақ» за март
28
наурыз
2023
«Адал Ұрпақ» клубының наурыз айындағы жүрігізілген жұмыстарының есебі
Гимназияның 9 cынып оқушыларының арасында «Қазақстан құқықты мемлекет!» тақырыбында эссе байқауы өтті. 9 в сынып оқушысы Палтуев Тамерланнның жұмысы үздік деп танылды. Мақсаты: Оқушыларға құқықтық білімін жетілдіру, құқықтық білім әр адамның ісі екенін ұғындыру; ой-өрісін дамыту, белгілі бір пікір айтуға, тұжырым жасауға үйрету, есте сақтау қабілетін жетілдіріп, сөздік қорын молайту; адамгершілік тәрбиені сіңіру болды. Среди учащихся 9 классов гимназии прошел конкурс эссе на тему
«Адал Ұрпақ» клубының ақпан айындағы жүрігізілген жұмыстарының есебі / Отчет о работе клуба «Адал Ұрпақ» за февраль
27
ақпан
2023
«Адал Ұрпақ» клубының ақпан айындағы жүрігізілген жұмыстарының есебі
Гимназияның 3 «Ғ» cынып жетекшісі Касымбекова Н.О. ұйымдастыруымен ар-ождан, ар-намыс, жауапкершілік, әділдік пен мейірімділік насихатталатын театрландырылған қойылымымен сынып сағаты өткізілді Мақсаты:«Ар» ұғымының адамгершілік құндылық ретінде мәнін ашу. Ұят, ар, намыс туралы түсінік беру; сыпайы қарым - қатынас жасау іскерліктерін дамыту; ұяты бар, арлы бала болуға тәрбиелеу. Сынып сағатында "Адал еңбек" ертегісі тыңдалып, Алдар көсе ертегісінен қойылым қойылды. На классном часу в 3 «Ғ»
«Адал Ұрпақ» клубының қаңтар айындағы жүргізілген жұмыстарының есебі / Отчет о работе клуба» Адал Ұрпақ " за январь.
25
қаңтар
2023
«Адал Ұрпақ» клубының қаңтар айындағы жүргізілген жұмыстарының есебі
Гимназияның 7 «Ғ» және 8 «Е» сынып оқушыларының ұйымдастыруымен «Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар картасы» тақырыбында сынып сағаты өтті. Мақсаты: осы жағымсыз құбылыспен күресуге бағытталған нормативтік-құқықтық базаны жетілдірудің белгіленген жолдарында сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы күрес мәселесі бойынша білімдерін қатарлас тереңдете отырып, бұрын алынған тарихи білім, сондай-ақ оқушылардың жеке өмірлік тәжірибесі негізінде қарастырылып отырған мәселенің тарихын